Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, January 31, 2012

Lucky New Born

Eeermm why Lucky New Born...? Hhaaa nie nak citer nie...last weekend adalah hari melawat baby new born...hari sabtu aku gi melawat anak buah kepada BFF aku yg dah BFF sejak umur 3 thn lagi lah kan.....anak buah die nie yg ke dua yg mana dah sama mcm anak buah aku juga lah....

Hari ahadnya lak aku pergi melawat baby new born lagi....yg nie best coz parents nya tunggu kelahirannya selama 15 tahun....umur umminya waktu melahirkan die nie 45 tahun...pasangan nie dah ambil anak angkat 2 org dah pun...yg 1st dah darjah 2 & yg 2nd dah umur 3 tahun...Alhamdullilah sampai juga rezeki pasangan nie utk merasa melahirkan zuriat sendiri....

nie lah die baby bertuah nie...Adam Harith

asyik dukung baby orang je lah ye...

badan besar...IQ cerdik coz suka ajak org sembang2 + gelak2...tapi umur baru je lepas pantang...lahir secara pembedahan ngam2 usia kandungan 10 bulan

Semalam (Isnin) aku mendapat 3 berita kawan2 pregnant...yg sorang tu pregnant anak ke empat....yg sorang lagi baby pengantin baru....and yg paling mengejutkan seorang kwn aku yg January nie genap usia perkhawinannya 10 thn telah disahkan hamil anak pertama....Alhamdullilah aku tumpang gembira....walau aku tahu gembira mereka lagi lah tak terkata apa2 kan...

Terima Kasih Allah kerana menguatkan semangat & tabahkan hati aku....kalau dulu bila dengar org pregnant nie aku mesti meroyan malah pernah lari balik umah (dari opis) sebab tak mampu menahan sedih....tapi sekarang aku bersuyukur sebab aku mampu meluahkan kegemberiaan aku dan mendoakan kesejahteraan mereka2 ini...satu lagi kekuatan yg aku perolehi ialah menziarah baby new born nie...kalau dulu memang aku ngelak je utk pergi tapi skrg nie melonjak2 pulak nak pergi tengok + dukung + peluk + cium.....kata org tak salah kan tumpang bahagia orang lain....

Pada yang membaca nie jangan risau ye...aku okey...tersangatlah okey....dah tak de nak meroyan macam dulu2....aku betul2 bahagia melihat kebahgiaan mereka2 ini....aku menumpang sesuatu yg tak mampu aku perolehi...mungkin belum di izinkan Allah atau mungkin kelayakkan aku belum sampai lagi utk bergelar pelindung kepada sikecil ini kan... :D

No comments: