Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, July 4, 2011

CONGRATULATION MIMY & MEGAT


Hari nie dapat berita gembira & best dari my BFF...kawan yang banyak berkongsi suka duka waktu zaman belajar kat college dulu...seorang kawan yang mampu menduga tiap satu respons aku terhadap sesuatu perkara itu....


Tahniah Mimy....u are going to be a MUMMY.....seronok aku dengar...walaupun tak pernah merasa tapi aku yakin itulah perkara yang paling membahagiakan dalam hubungan rumahtangga kan....umpama macam jenuh study then dapat best result utk final exam....hahahaaha


Alhamdullilah, aku tumpang gembira atas satu lagi pencapaian ko dalam hidup nie...setelah bergelar isteri ko bakal bergelar mummy pulak...bestnya kan....aku doakan kesihatan ko dan baby sihat walafiat...jaga diri, jaga makan & jaga mood....enjoy ur pregnancy moment....

2 comments:

Mimy Hamid said...

terima kasih tak terhingga zura...amin aku pun mendoakan ko jugak...

Norazura Zainul said...

limy, kalau boleh link lah page nie kat blog ko :D