Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, June 28, 2011

Pedih + Perit = SAKIT

Sakit yang amat sangat...sakit apa ye....bukan sakit yang boleh disembuhkan oleh doktor2 pakar atau sakit yang bomoh sahaja boleh pulihkan....ianya sakit dalaman...sakit mainan perasaan...


Detik2 kesakitan itu makin hampir...bakal menghancurkan hati dan perasaan aku...mampukah aku hadapi....boleh bertahankah aku....?


Ya Allah, kuatkan lah semangat aku agar aku mampu menghadapi semua ini. Aku sanggup mempertaruhkan diri ini demi seukir senyuman dibibir insan2 sekeliling ku....Berikan aku ketabahan agar kesakitan ku tak terserlah dilihat jelas oleh mereka2...bantu aku Ya Allah....

3 comments:

Mimy Hamid said...

parah ada ubatnya...bersabar selagi boleh...

Ms Yati said...

banyakkan bersabar ok...ni semua dugaan untuk hari yang lebih cerah ;)

Norazura Zainul said...

THANKS MY DEAR BFF