Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, June 23, 2011

Biarkanlah....

Kelakar bila gurauan kita dipandang serius oleh sesetengah pihak....sengaja mencari bahan untuk menghentam orang lain...jari telunjuk tu gatal sangat nak menuding ke arah orang lain hingga terlupa empat lagi jari menghala ke arah diri sendiri...

Benarlah kata2 yang pernah aku dengar dulu...Manusia mudah lupa....memang betul pun...nyanyuk sebelum usia....waktu mereka menghentam, mengutuk dan menghina orang lain tu....apa pulak kategorinya...tak kiralah dilakukan pada atasan atau bawahan...tapi yang nyata perkara yang sama dilakukan juga kan....

Bawalah siasat dulu bila mendapat apa2 info...jangan main dengar je dari tukang penyampai....banyak sangat benda dah aku tengok...pandai2 sangat buat tafsiran sendiri...mudah sangat menuduh hingga menimbulkan fitnah....kalau nak tahu cerita sebenar, bertanyalah....kesian tengok manusia-manusia jahil yang berlagak pandai nie....

BIAR TERSALAH AMPUN DARI TERSALAH HUKUM


Dunia nie bulat...satu hari nanti aku pasti ianya akan berulang dan waktu tu kepedihan yang sama akan ko rasa.....

Ya Allah, jauhi aku dari sifat dendam. Hanya pada Kau aku berserah...permudahkan segala urusankan Dunia & Akhirat....

No comments: