Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, July 19, 2011

WVN 4465

Waaahhhh keta baru....eermmm best nyaaa....tak kisahlah brand apa yang penting baru ye....

Oppss lupa pulak nak cakap....tuan empunya keta baru nie bukan saya tapi my lovely BFF Norharyatie aka YAT....Last Friday aritu akhirnya dapat juga apa yang dihajatkan sangat2...Tahniah Yat...dan sebagai syarat utama yang aku bagi kat dia...aku wajib menjadi org pertama yang duduk di seat sebelah driver + upacara koyak plastik pun kami yang laksanakan....kalau tak buat jawapannya....jumpa 7 thn akan datang je lah....huhuhu kejam ke...alaahh sikit je tu....

Oh ye...ada benda yang belum lengkap lagi ye cik Yat...kalau anda gagal melengkapkannya maka sebagai dendanya that keta akan menjadi milik saya selama sebulan pada March 2012 sekiranya anda masih lagi gagal BERUSAHA untuk melengkapkan syarat utama....Uda, ko nak joint tak ? Nanti kita gilir2 lah kerjakan baby boy Yat nie huhuhuu.....

So malam Jumaat tu kami (aku, hubby & huda) tunggu lah kereta baru nie kat rumah aku...nak gi dinner same2 then upacara koyak plastik keta baru.....layanlah gambar2 yang sempat disnap oleh my hubby.....

Perasmian kereta baru.....

Tuan empunya koyak seat die jee....

Yang nie pun koyak part die duduk je....

Aku juga yang selesaikan semua...hahahaha

Ha nie surat beranak baby boy nie ye....

Serius nya padahal keta tak jalan pun...

Sesuai ke kalau aku pun guna kereta nie....

Nie adegan jadi lauk...telan je laahhh

Nombor nie ong atau tak terpulang pada pemandunya...

Waahhh berkilau...

My Snowy Kelisa diapit 2 Blacky Myvi....eermmm

Hubby...should we change too...

No comments: