Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, June 1, 2012

HAPPY BIRTHDAY SAHABAT

Buat ke sekian kalinya aku masih lagi diberi peluang oleh Allah SWT untuk menyambut ulangtahun kelahiran seorang sahabat yg aku kenal semenjak usia 13 tahun.....dan kini sahabat aku itu meraikan ulangtahun kelahirannya yg ke 31.....wah macam kena je dua angka tu kan.....

Mungkin kerana usia persahabatan yg hampir 18 tahun ini membuatkan aku tak tahu apa hadiah birthday yg sesuai buat sahabat kali ini. Fikir punya fikir akhirnya aku pilih untuk membelikan sahabat bahan bacaan yg mungkin amat berguna untuknya....

Thanks juga buat semua rakan perempuan kat ofic nie yang telah berkongsi  modal untuk membelikan surprise cake buat sahabat.....
 Birthday Card from us
 My simple birthday present for Sahabat
 Orang kuat yang uruskan surprise cake
 SURPRISE !!!!
 Tiup lilin dulu...
 Okey, dah boleh potong cake
Diharap buku ini mampu menjadi pengubat jiwa dikala hilangnya semangat yg selama ini gagah bertahan



Tiada lain yg ternilai hadiah buat sahabat selain dari doa dan harapan agar sahabat diberi kesihatan yg sempurna, dilanjutkan usia, dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan dunia & akhirat...aminnn

No comments: