Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, June 27, 2012

Aku Jatuh Cinta Lagi....


Bahagianya hidup seorang pemain pentas dapat mengubah setiap detik kehidupan lalu menjelma ke alam indah merealisasikan tulisan2 jiwa yang terkandung di dalam skrip menjadinya ianya hidup dalam pementasan mereka.

Aku jatuh cinta lagi dengan skrip dan dialog dalam Drama Dejavu Di Kinabalu + dengan heronya yg macho melafazkan kata...heroin yang berani menempuh apa yang dirasa.....tak sabar tunggu  kesudahannya nie....

Wahai pengarah & penulis skrip (walau pun tahu korang tak baca blog aku kan) tolong endingkan cerita ini menjadi satu penyudah kebahagian yang akan aku bawa dalam setiap lena ku.....waaahhhhh aku pun boleh tulis skrip macam nie.....

No comments: