Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, June 25, 2012

Alhamdullilah, Rezeki Allah


Alhamdullilah, hari  nie Chairman Executive kami announce untuk salary revise starting this month. Setelah hampir 2 tahun tiada apa2 perubahan dalam slip gaji kami semua.

Alhamdullilah, aku anggap ianya rezeki dari Allah SWT dan mereka2 yang menyampaikan ini adalah wakil yang berkongsi rezeki bersama2 di bumi Allah ini.

Apapun harapan terbesar aku untuk tahun ini ialah BONUS tahunan yang biasanya kami dapat sebelum Aidilfitri....hope sangat2 ianya menjadi nyata...sekurang2nya lepas untuk aku belikan laptop atau senjata perang baru untuk adik aku.....makbulkan doa aku ini Ya Allah......amiinnnnnn

No comments: