Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, November 9, 2011

2 Set Hantaran

Secara tidak sengajanya aku perlu menyiapkan 2 set hantaran untuk 2 pasang pengantin pada bulan yang sama....yang satu tu dah tentunya utk BIL aku...and yg sorang lagi utk adik BFF aku...

Disebabkan dah berjanji + aku nak membantu meringankan kos adik BFF aku nie....aku setuju untuk menyiapkan hantaran utk dia sebelum aku fly ke Kuching 2hb Dec nie. Majlis adik BFF aku nie 4hb Dec, so sempat lah aku siapkan. Tambahan pula hantaran utk BIL aku tu just siapkan yang simple2 dulu je kat sini...selebihnya gubah kat sana iaitu malam sebelum majlis yang mana berkemungkinan aku tak tido lah kot.....

So idea memang tengah membuak2 utk 2 set hantaran nie....berkobar2 nak gi membeli barang...kekadang tersedar lak aku yang memang aku minat sungguh bab gubah2 nie walaupun tak menerima apa2 bayaran pun (utk yg terdekat je key)....rasa satu kepuasan bila imaginasi aku dapat di realisasikan......

Sekarang nie aku tak sabar nak menyiapkan 2 set hantaran nie & korang pastinya tak sabar nak tengok rupa hantaran tu kan....tuuuunnnggguuuu


1 comment:

Mimy Hamid said...

ko mmg pakar bab ni beb...huhuh...dah minat beb