Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, March 23, 2011

Happy 30th Birthday Azura !!!

Mesti ramai yang hairan kan....apa kena nie...silap tarikh ke....okeylah...sememangnya IC number aku 810321-10-5220 so membuktikan bahawa tarikh kelahiran aku adalah pada 21st Mac 1981.... Entry nie terlewat atas faktor2 kesihatan & kesibukkan....hadiah paling besar untuk Birthday tahun nie ialah 2 Days Medical Certificate dari Klinik Sri Indah....Demam teruk daaaa....Membuktikan bahwa BADAN AKU TAK DAPAT MENERIMA ANGKA BARU AKU...

Alhamdullilah & syukur ke hadrat Allah SWT kerana aku masih lagi dapat bernafas dan mengecapi dunia ciptaanNya ini...sehingga ke umur ini, telah banyak perubahan kehidupan yang aku lalui walaupun banyak juga dugaan yang seolah2 ingin menjemput aku berpatah balik ke belakang... 30 tahun umur aku kini...tiada perbezaan kerana aku masih lagi bergelar anak kepada kedua ibubapa & isteri kepada suami...cuma yang menyedihkan aku masih lagi bergelar pekerja kepada majikan & belum lagi bergelar ibu....hhuuuwaaaaa....sedih tul....cita2 masih tak tercapai.... Kesempatan ini juga, aku mengucapkan Berbanyak2 Terima Kasih kepada semua yang wish & mendoakan kesejahteraan diri ini....hadiah istimewa rasanya tak der maklumlah angka pun dah tak best kan....lainlah kalau yang ke -3.....hahahahaha

Hadiah yang terlalu aku hargai...sebagai tanda menghargai...aku paparkan di blog kesayangan aku nie...kalau ada yang terasa macam aku nie nak menayang...sila tinggalkan blog yang cute nie ye...

Thanks To All yang memberi sebagai tanda Hadiah Hari Kelahiran Ku....

From MIL & Best Friend (Huda Husin)

Semenjak anak2 dah pandai menulis...tiap2 tahun pasti dapat kad

Tulisan Kakak & Adik

Ibu Sayang Sangat Kakak & Adik

Birthday Card From My BFF : Aznurulhuda Husin

Terima Kasih atas ucapan & doa ikhlas mu Huda...

Seperti selalu....duit poket from my Boss..

Antara yang dibeli dengan Duit Birthday...

Satu untuk saya & satu lagi utk Birthday Boy bulan April nie...

Yang nie wajib setiap tahun ye...

Oh ye...ada satu lagi hadiah yang belum ada kesempatan untuk dituntut...Special Present From Cleo Studio...Gunting + Colour + Treatment my hair...amat2lah sangat memerlukannya...hampir 3 bulan tak buat apa2...dah ghupa rambut Hantu Kak Limah Balik Umah dah nie....Thanks Kak Wawa...nanti zura datang kedai yeee.....

No comments: