Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, July 13, 2012

Red Velvet 1st Trial

Okey nie cake pertama yang aku buat dgn my new Stand Bowl Mixer....dah lama nak try resepi cake nie...mana dapat resepi & cara2 buat senang je...zaman skrg nie tanya je kat pak cik Google...cuma kena pandai oleh sket2 lah coz tak semua resepi tu sedap....utk yg 1st trial nie aku tak puas hati kat texture cake nya....cream cheese tu memang dah superb...biarlah aku puji diri sendiri...tapi cream t u memang sedap !!!!!

My New Stand Mixer Bowl yg aku beli dgn harga RM99 after sale....diharapkan berbaloi2 lah ye....

pecahkan telor masukkan dlm bowl dulu....

okey perasmian...heheheheh

senang je...hanya perhatikan sekali sekala...kalau sebelum nie aku guna Hand Mixer sampai lenguh2 tangan

my 1st red velvet dah masuk dlm Oven

tak puas hati dgn colour yg tak berapa nak RED tu :(

okey pembikinan Cream Cheese yg pertama...seeeddaaapppp

masukkan dlm piping cone....

Taaaraaaaa.....bersemangat siap buh strawberry lagi tau....

Siap di packing utk diagih2kan....

No comments: