Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, July 13, 2012

Chocolate Cip Cup Cake...

Okey kali nie aku buat cake sebab terpaksa....org yg baru belajar piping cream sibuk suh buat cake sebab die dah kemaruk nak piping...boleh macam tu kan...aku pun gunakan je lah apa2 bahan yang ada kat rumah maka jadilah Chocolate Chip Cup Cake (4 C gitu)....

Ingatkan lepas buat cake & cream boleh lah lepas tangan...tapi rupanya anak murid masih perlukan perhatian...akhirnya bunya pink tu kena tangan aku juga yang membuatnya....hehehehehe

cup cake dah siap dibakar...kena pastikan b etul2 sejuk baru boleh letak cream

aku pilih butter cream sebab sedap dan mudah nak di piping...resepi istimewa cream nie coz tak muak.....


jadilah rupa rose sket2 kan.....maklumlah baru belajar

My next trial cake ialah tetap nak cuba Red Velvet sampai dapat rasa yg sepatutnya...bahan2 dah ready kat umah cuma tunggu timing je nak mula buat....Insyaallah sebelum puasa nie aku akan cuba buat....aminnnn

No comments: