Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, September 16, 2012

Merai VS Sendiri


Hari ini mereka2 sibuk bertungkus lumus merai dan aku akan terus bersendiri. Biarlah segalanya aku tanggung sendiri dengan cara dan dunia ku sendiri.

Tidak sedikit pun aku berkecil hati, makan hati apatah lagi berdengki dengan kegembiraan semua malah aku memanjat syukur ke hadrat Illahi atas limpahan kurniaNya menyempurnakan kehidupan mereka yang lain.

Mungkin sebenar2nya kita tak perlu mengharap insan lain menjaga rapi hati kita kerna yang sebenar2nya tiada siapa pernah peduli bahawa insan lain juga punya hati.

Selagi mampu aku bertahan akan aku teruskan kan lakonan riak wajah ini dan hanya aku yang tahu...

Hati yang gembira akan sentiasa memancarkan wajah yang gembira TETAPI wajah yang gembira tidak sekali-kali menjanjikan hati yang gembira......

No comments: