Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, December 14, 2011

Selamat Pengantin Baru Amerul & Diyana

Alhamdullilah selesai sudah kedua2 belah majlis. Bererti segala tanggungjawab aku pun turut sama selesai. Agak banyak juga yg kelam kabut tapi syukur kerna Allah banyak mempermudahkan segala yang telah dirancang oleh ku.

Kenduri kat Sentul memang terlalu sibuk sampai aku langsung tak makan satu hari, bila dah malam badan pun dah letih semua yg sedap jadi tak sedap...tapak kaki tok sah cakaplah kan...memang dan makin nipis rasanya...

Terlalu banyak kerja yang perlu diagihkan...manakan nak uruskan semua pembahagian gift, paper bag penanggah, gift VIP, kawasan meja VIP, pelamin, Pengantin....semua benda akan dirujuk pada aku...tapi alhamdullilah aku mempunyai mak2 saudara ipar + sepupu2 ipar yang terbaik...cuma waktu2 macam nie lah aku rasa jumlah sepupu yg ada tu tak cukup...tugasan lebih banyak dari orang nya heheehehe...

Disebabkan semua memainkan peranan dengan tugasan masing2...maka tiadalah sekeping gambar pun yg sempat aku rakamkan...tak tau lah kalau ada terselit dalam camera saper2kan....

So, buat Amerul & Diyana...semoga selamat melayari bahtera rumahtangga dengan penuh kematangan & muafakat...berdikari mengemudikan layar + sabar & tabah dengan tiap dugaan dari Allah SWT. Insyaallah...aminnn

PERKAHWINAN adalah PERMULAAN realiti KEHIDUPAN. Hadapi dengan KETABAHAN, KESABARAN & MUAFAKAT. Selamat menikmati KEMANISAN KERUKUNAN KEBAHGIAAN. Selamat Pengantin Baru !

1 comment:

Mimy Hamid said...

ini baru kakak ipar yang arrange...senang nya keje...kena belanja akak ipar ni..heheh tuntut..


btw..thanks zura invite..food sedap..gift banyak murah rezeki dapat lauk...sukeeeeee