Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, July 13, 2012

Red Velvet 2nd Trial

Mesti ada yang kata aku gila kan...hahahahaha esoknya aku tak puas hati...setelah Google & Youtube resepi2 Red Velvet aku decide utk buat sekali lagi cake Red Velvet nie....mesti hairan kenapa aku suka buat dalam cup kan....aku rasa kalau yg dalam cup nie macam comel2 ciut miut je...

Resepi kali nie aku guna yang banyak songeh + banyak undang2...ada tertibnya dalam buat cake nie tau...kalau korang jumpa resepi yang macam susah je...siap ada undang2 cara2 nak masukkan bahan...cubalah resepi tu sebab Insyaallah pastinya terbaik hasilnya......

Bahan kering dan bahan basah yang perlu diadunkan dalam 2 bekas berbeza....kemudian sikit2 masukkan bahan kering ke dalam bahan basah...tapi secara sedikit demi sedikit ye....

kali nie memang confirm RED

nie setelah dibakar....RED kan

Budget kali nie ciput so guna Chocolate Rice warna RED je lah....

Okey dah siap diagihkan....yang nie utk dibawa ke opis....Alhamdullilah ada yg puji resepi kali nie...

No comments: